Uporządkowanie kazusu Rady Sponsorów - LINK.
Pod zalinkowanym powyżej artykułem znajdziecie (w komentarzach) wszystkie informacje o każdym nowym sponsorze i jego randze.
Raport google analytics - kwiecień 2025.
a/ użytkownicy:
b/ użytkownicy z 65 krajów świata, pierwsza piątka:
c/ żródlła pozyskiwania nowych użytkowników:
Inwestycje reklamowe z prywatnych środków wydawcy:
Rozpoczęliśmy zbiórkę funduszy na opłaty stałe portalu Mój Football Manager (domena, serwer-hosting, certyfikat SSL, dodatkowy adres IP) i ewentualne naprawy (poprawki, konserwacja, udoskonalenia). Aby uczynić to maksymalnie transparentnym, założyliśmy profil na portalu zrzutka.pl. Można kliknąć w poniższy baner i wspomóc MFM dowolną kwotą.
lub
Jarosław Wechman
Santander Bank Polska
09 1090 1711 0000 0001 4028 1704
lub
Lukasz Czyzycki
Barclays Bank
sort code: 20-85-26
account number: 73263398
Jako tytuł wpłaty proszę podawać nick używany na portalu!
Każda osoba, która wspomoże portal, otrzyma nie tylko dożywotnią, honorową rangę sponsorską przewidzianą dla określonej kwoty oraz wpis do zakładek „redakcja“ i "rada sponsorów", ale również wyróżniony, nick w unikalnym kolorze soczystej zieleni wraz z rokiem wpłaty.
Autor: AniaMroz
Sponsorka MFM - rok 2025. Finanse, Reklama, Fan Page
Sponsor MFM - rok 2025
Komentarzy: 1686
Grupa: Wirtualny Menedżer
Ranga: Das Gott
Ranga sponsorska: Sponsor Premium
Dołączył: 2016-01-21
Poziom ostrzeżeń: -2
02-05-2025, 08:25
Z-ca Redaktora Naczelnego, Sponsor MFM - rok 2025, Wicemistrz Polski FM 15, Mistrz Polski FM 17, FM 19, FM 20, FM 21 i FM 22, 3. miejsce w Polsce FM 18, Typer Sezonu 2020/21 - 2.m, Typer Sezonu 2021/22 - 3.m, Menedżer Miesiąca
Komentarzy: 11036
Grupa: Root Admin
Ranga: Ojciec Założyciel
Ranga sponsorska: Sponsor Strategiczny
Dołączył: 2015-03-20
Poziom ostrzeżeń: 0
02-05-2025, 13:47
Są to środki przeznaczane przeze mnie na mini-kampanie reklamowe, które można wykupić np. na facebooku i innych mediach społecznościowych. Przykładowo - w poprzednim miesiącu wykupiłem kampanię reklamową z niewielkim budżetem 10PLN dziennie. Określa się grupę docelową (zainteresowania, wiek, etc) oraz kraje, gdzie kampania ma się wyświetlać. Obecna kampania obejmowała promocję profilu fb Warszawianki i pierwszego postu po polsku (wstępu) - stąd tyle odsłon tego materiału i już ok. 280 obserwujących profil fb Warszawianki. Dzięki takiej kampanii wiele osób, które jeszcze do nas nie trafiło, ma szansę dowiedzieć się o istnieniu takiego portalu tematycznego, jak MFM.
Inwestowanie w reklamę od 10 lat jest niezbędne - jedni użytkownicy (nie piszę tu o logujących się i mających profile, ale o anonimowych odwiedzających) odchodzą, zmieniają zainteresowania. Inni przychodzą. Zanim przyjdą, muszą się jakoś dowiedzieć o MFM.
MFM ma jednak tak uznana markę i tyle materiałów opublikowanych w przeszłości, że aż 70,39 % nowych użytkowników w kwietniu (dokładnie: 2 824 osoby) znalazły portal dzięki jej samodzielnemu znalezieniu w wyszukiwarkach (zerknij na "organic" w raporcie google analytics). Szukali czegoś (np. dlaczego zamiast Interu mają nazwę Blu-neri) i tak trafili do nas.
Będąc jednak wydawcą portalu od początku wiem, że warto przeznaczać zawsze choćby minimalne środki na reklamę.