ZZA BRAMKI - REPREZENTACJA
OCENA mocne: 6, słabe: 0
zobacz komentarze

Eliminacje MŚ'2026: Polska - Litwa 1:0. Zaiste "idziemy w dobrym kierunku", panie Probierz!

21-03-2025, 23:23, Unikalnych wejść: 495
ZZA BRAMKI
REPREZENTACJA

Po takim meczu mógłbym jedynie wpisać tu garść cierpkich słów połączonych z niezbyt miłymi przymiotnikami. Napiszę więc tylko ironicznie: tak, panie Probierz, robimy postęp! To niezaprzeczalny fakt. Ostatnio przegraliśmy bowiem z przeciętniakami i drwalami ze Szkocji spadając z najwyższej dywizji Ligi Narodów. Dziś pokonaliśmy, po ciężkiej walce, Litwę 1:0, drużyną będącą w rankingu FIFA na 142. miejscu. M.in. za Burundi, Surinamem, Botswaną, Wyspami Owczymi, Indiami, Rwandą, Gambią czy Nikaraguą.

Jest postęp? Jest! To oczywiście taki śmiech przez łzy.

Kamyczek do ogródka Romana, tego od najprawdziwszej z prawd. Roman zdecydowanie uwziął się na Bednarka, który już jesienią był najlepszym polskim obrońcą. Jego "oceny" gry Janka nie miały nic wspólnego z obiektywizmem i profesjonalizmem. Mocno wspierał i promował natomiast swojego faworyta, Piątkowskiego. I co? I oto gdyby nie Bednarek, to już przed przerwą byłoby nieciekawie. 

 

Do tego doszła doskonała interwencja Skorupskiego przy stanie 0:0 i w końcu gol Roberta Lewandowskiego. Asystował Jakub Kamiński, który dał dobrą zmianę.

 

Moje oceny:

 


21/03/2025 Warszawa POLSKA - LITWA 1-0 (0-0)


sędziował: Anastássios Sidirópoulos (Grecja), widzów: ok. 56 000
 
żółte kartki: Piątkowski (Polska) - Utkus (Litwa).


1-0 Robert Lewandowski 81 (asysta: Kamiński)

 

POLSKA: Skorupski - Piątkowski (77, Wieteska), Bednarek, Kiwior - Cash (68, Kamiński), Moder, S. Szymański, Piotrowski (77, Bogusz), Frankowski - Świderski (68, Piątek), Lewandowski (86, Buksa).

Trener-selekcjoner: Michał Probierz.

 

LITWA:  Gertmonas - Širvys (74, Milašius), Kažukolovas, Utkus, Tutyškinas, Lasickas - Golubickas (61, Matulevičius), Antanavičius (84, Vareika), Gineitis, Dolžnikov (62, Černych) - Kučys (84, Paulauskas). 

Trener-selekcjoner: Edgaras Jankauskas.


 

W innym dzisiejszym meczu naszej grupy Malta przegrała z Finlandią 0:1.
 

W tabeli kolejno:
pozycja, drużyna,
M=rozegrane mecze,
Z=zwycięstwa,
R=remisy,
P=porażki,
B+ = bramki zdobyte,
B- = bramki stracone,
+/- = różnica bramek,
Pkt = punkty.


Autor: Mahdi
Z-ca Redaktora Naczelnego, Sponsor MFM - rok 2025, Wicemistrz Polski FM 15, Mistrz Polski FM 17, FM 19, FM 20, FM 21 i FM 22, 3. miejsce w Polsce FM 18, Typer Sezonu 2020/21 - 2.m, Typer Sezonu 2021/22 - 3.m, Pierwszy Kreator Gwiazd, Menedżer Miesiąca

KOMENTARZE

przeminho
Zastępca Redaktora Naczelnego, Sponsor MFM - rok 2025


Komentarzy: 1797

Grupa: Moderator

Ranga: Koneser Football Managera

Ranga sponsorska: Sponsor Strategiczny

Dołączył: 2021-10-24

Poziom ostrzeżeń: 0

21-03-2025, 23:55 , ocenił powyższy materiał: mocne - Podoba mi się

Po takim meczu to się nawet nie chce ,,strzępić ryja po próżnicy''. Tu nic nie gra, znowu jest chaos, żadnego zgrania, zero pomysłu. Wuefista rysuje ustawienie, rzuca piłkę i róbcie co chcecie.

Wszyscy widzą, że te ustawienie nie ma sensu w przypadku naszej reprezentacji bo nie mamy do niego wykonawców, brak na wahadłowych - boczny obrońca Cash i wolny Frankowski nie na swojej pozycji. Gdyby był Zalewski to bez różnicy, bo on nie umie bronic raczej, jak już coś odzyska to zadziornością.

Chcemy na dwóch napastników - drugiego napastnika nie widac cały mecz, nieważne kto jest tym drugim i tak go nie ma od kilku spotkań

Mamy mieć przewagę na środku bo trzech niby ,,techników" plus pomagający drugi napastnik - kolejny raz chaos na środku, nic nie gra, nikt nie współpracuje.

Wahadło ma zrobić przewagę na skrzydle, ale nasi wahadłowi nie maja ,,ciągu" i dryblingu, brak im argumentów. Jak operuje sam do przodu to mamy wtedy dziurę na boku obrony, jak schodzi jeden pomocnik do rozegrania to automatycznie nam się rozwala ustawienie w środku i są straty. Wchodzi typowy skrzydłowy i swoją szybkością robi różnice - a gość nie gra w klubie, nie ma ogrania. i jest lepszy od ogranych w klubach wahadłowych, którzy są tak naprawdę bocznymi obrońcami.

Dlaczego nie spróbować ustawienia 4231 lub 433, tak by mieć skrzydłowych i asekurujących ich bocznych obrońców? Po co nam drugi napastnik jak nie ma z niego żadnego pożytku?

Formacja z wahadłami polega na perfekcyjnej współpracy, wszystko ma być dopięte i wtedy masz przewagę. Tylko bardzo dobre fizycznie zespoły, zgrane mogą pozwolić sobie tak grać. Poli się od niej odchodzi w piłce klubowej po jak to z modą taktyczna na każdą znajdzie się sposób.

a najbardziej mnie uwaliły zdania: rezerwowy Radomiaka, gracz Pogoni Siedlce - tacy zawodnicy nas rozgrywają przez brak logiki w ustawieniu.

DRAMAT.

Mahdi
Z-ca Redaktora Naczelnego, Sponsor MFM - rok 2025, Wicemistrz Polski FM 15, Mistrz Polski FM 17, FM 19, FM 20, FM 21 i FM 22, 3. miejsce w Polsce FM 18, Typer Sezonu 2020/21 - 2.m, Typer Sezonu 2021/22 - 3.m, Pierwszy Kreator Gwiazd, Menedżer Miesiąca


Komentarzy: 11026

Grupa: Root Admin

Ranga: Ojciec Założyciel

Ranga sponsorska: Sponsor Strategiczny

Dołączył: 2015-03-20

Poziom ostrzeżeń: 0

22-03-2025, 00:05

To co grał Piotrowski, to jest dramat. Facet nie jest graczem na poziom międzynarodowy, co wiedzieliśmy (a przynajmniej ja wiedziałem) już od EURO. Wahadłowi - masz rację. Cash to wybiegany maratończyk, ale praktycznie zero dryblingu. Następny - Moder. Co chwilę strata. Nad Kiwiorem nie chce się znów znęcać, ale gość bodaj w 41. minucie przez nikogo nie atakowany podaje piłkę - zamiast do kolegi - w aut. A ma do kolegi jakieś 7 metrów....

Tymczasem jak słucham tego Probierza, to ja już nie wiem czy mam się śmiać czy płakać. Przed meczem mówił, że Liga Narodów to było zbieranie doświadczeń. a po meczu mówi, że niektórzy gracze byli zbyt nerwowi. No kurde, przeciwko Litwie nerwowi?! to czego my chcemy szukać na tych turniejach, jeśli do nich awansujemy.... I te ciągłe teksty, że trzeba "popracować i wyciągnąć wnioski".

Obejrzałem dziś mecz Holandia - Hiszpania, cudem przez Hiszpanów zremisowany (bo zgłupiał ten młody Hato). To jest taka różnica, że po prostu kosmos. Holandia była znakomita, lepsza niż Hiszpania. A ten Frimpong to jest po prostu geniusz. Nie mówiąc już o środkowych pomocnikach....

przeminho
Zastępca Redaktora Naczelnego, Sponsor MFM - rok 2025


Komentarzy: 1797

Grupa: Moderator

Ranga: Koneser Football Managera

Ranga sponsorska: Sponsor Strategiczny

Dołączył: 2021-10-24

Poziom ostrzeżeń: 0

22-03-2025, 00:22

Mahdi, dnia 22-03-2025, 00:05, napisał:
Obejrzałem dziś mecz Holandia - Hiszpania, cudem przez Hiszpanów zremisowany (bo zgłupiał ten młody Hato). To jest taka różnica, że po prostu kosmos. Holandia była znakomita, lepsza niż Hiszpania. A ten Frimpong to jest po prostu geniusz. Nie mówiąc już o środkowych pomocnikach....


I właśnie Frimpong to jest typowy ofensywny wahadłowy, ale nawet w Bayerze graja na jednego napastnika, tam jest najczęściej ustawienie 3421 z takim kwadratem defensywno/środkowo/ofensywnych pomocników. Jak wahadłowy szaleje z boku to ma do asekuracji jednego z defensywnych pomocników a z przodu do pomocy jednego z ofensywnych. I przy akcji lewą lub prawą wykończenie idzie od napastnika albo drugiego środkowego ofensywnego pomocnika.

I to jest logiczna gra na wahadła, wszystko chodzi jak w zegarku. U nas jest jakas wariacja na temat bez logiki.

Te ustawienie wygląda tak:



tak można grać, tu z miejsca widac logikę, boki boiska zabezpieczone, każda strefa boiska ma ludzi do rozegrania. W taktyce Probierza jest dublowanie pozycji i granie na prowizorkę, bez planu.

Tylko, że do takiej gry trzeba mieć top wahadłowych, my ich nie mamy. I najważniejsze - nie mamy dwóch 6 czy też defensywnych rozgrywających. To klucz do udanej gry wahadłami.

Panie Probierz- nie ma pan wykonawców do swojej taktyki, zero wahadłowych, zero 6tek. amen, to nie może się udać.

poprostukuba00
Typer EURO 2024 - 3. miejsce


Komentarzy: 132

Grupa: Wirtualny Menedżer

Ranga: Chluba Mój Football Manager

Ranga sponsorska: Sponsor

Dołączył: 2018-08-26

Poziom ostrzeżeń: 0

22-03-2025, 01:13 , ocenił powyższy materiał: mocne - Podoba mi się

Aż wstyd, że na początku tak bardzo wierzyłem w ten Probierzowy pomysł - teraz nie mam już złudzeń, ja tu nie widzę nic nowego.
Ciągle wrzutka, wrzutka - ileż można. Chaos, brak pomysłu i do tego ta pewność siebie i nie zauważanie problemu na konferencjach. Aż chyba zmienię tytuł serii bloga reprezentacyjnego, bo ciężko już w Probierza wierzyć.

Peter
Strażnik Galaktyki, Sponsor MFM - rok 2025


Komentarzy: 2030

Grupa: Root Admin

Ranga: Uzdolniony Praktyk

Ranga sponsorska: Sponsor Premium

Dołączył: 2017-08-15

Poziom ostrzeżeń: 0

22-03-2025, 08:04 , ocenił powyższy materiał: mocne - Podoba mi się

poprostukuba00 na selekcjonera!

przeminho
Zastępca Redaktora Naczelnego, Sponsor MFM - rok 2025


Komentarzy: 1797

Grupa: Moderator

Ranga: Koneser Football Managera

Ranga sponsorska: Sponsor Strategiczny

Dołączył: 2021-10-24

Poziom ostrzeżeń: 0

22-03-2025, 10:35

bardzo trafna analiza taktyczna ostatniego meczu, a raczej głupoty taktycznej.

https://www.meczyki.pl/newsy/plus/glowna-przyczyna-niemocy-strzeleckiej-bezmyslnosc-polakow-wrecz-porazala-brak-pomyslu-na-sile/265709

Wszystko to o czym pisałem plus parę innych braków jakiejkolwiek logiki. Pięknie pokazane jak nasi środkowi pomocnicy robili co chcieli, dublowali się, każdy grał po swojemu, zero zrozumienia.

Na boisku dwóch prawych obrońców, którzy maja robić za wahadłowych - czy to nie jest plan wariata? To już lepiej zagrać 541 - dwóch środkowych pomów, dwóch skrzydłowych i niech się dzieje co chce.

Mahdi
Z-ca Redaktora Naczelnego, Sponsor MFM - rok 2025, Wicemistrz Polski FM 15, Mistrz Polski FM 17, FM 19, FM 20, FM 21 i FM 22, 3. miejsce w Polsce FM 18, Typer Sezonu 2020/21 - 2.m, Typer Sezonu 2021/22 - 3.m, Pierwszy Kreator Gwiazd, Menedżer Miesiąca


Komentarzy: 11026

Grupa: Root Admin

Ranga: Ojciec Założyciel

Ranga sponsorska: Sponsor Strategiczny

Dołączył: 2015-03-20

Poziom ostrzeżeń: 0

22-03-2025, 10:51

przeminho, dnia 22-03-2025, 10:35, napisał:
bardzo trafna analiza taktyczna ostatniego meczu, a raczej głupoty taktycznej.

https://www.meczyki.pl/newsy/plus/glowna-przyczyna-niemocy-strzeleckiej-bezmyslnosc-polakow-wrecz-porazala-brak-pomyslu-na-sile/265709

Wszystko to o czym pisałem plus parę innych braków jakiejkolwiek logiki. Pięknie pokazane jak nasi środkowi pomocnicy robili co chcieli, dublowali się, każdy grał po swojemu, zero zrozumienia.

Na boisku dwóch prawych obrońców, którzy maja robić za wahadłowych - czy to nie jest plan wariata? To już lepiej zagrać 541 - dwóch środkowych pomów, dwóch skrzydłowych i niech się dzieje co chce.


Probierz robi z nas i z siebie idiotę pisząc, że nie mamy skrzydłowych. A kim jest Kamiński, kim mógłby być Zalewski?! Przecież Kamiński czy Frankowski zaczynali jako skrzydłowi ,to są ich naturalne pozycje. Czy Kamiński z Zalewski nie dali by więcej drużynie, gdyby mieli mniej obowiązków defensywnych i nie musieli tyrać od pola karnego do pola karnego? A jak mu nie pasują, to niech bierze Grosickiego, bo coś mi się zdaje, ze on bije na głowę tą całą "młodzież". Nie wiek powinien stanowić kryterium do powołania, ale forma.

Shrek
Sponsor MFM - rok 2025


Komentarzy: 1673

Grupa: Wirtualny Menedżer

Ranga: Das Gott

Ranga sponsorska: Sponsor Premium

Dołączył: 2016-01-21

Poziom ostrzeżeń: -2

22-03-2025, 11:09 , ocenił powyższy materiał: mocne - Podoba mi się

Mahdi napisał:
Jego "oceny" gry Janka nie miały nic wspólnego z obiektywizmem i profesjonalizmem. Mocno wspierał i promował natomiast swojego faworyta, Piątkowskiego


Nie wiem, w którym odcinku prawdy futboolu to widziałeś, ale za wczorajszy mecz akurat Bednarka chwalił.

Co do ocen.

Uważasz, że najsłabiej zagrali Moder i Piotrowski, ja z kolei do najsłabszych typuje Świderskiego i Frankowskiego.
Świder - w pierwszej połowie nie miał żadnego dobrego zagrania. W drugiej jeden magic touch do Lewego, ale chyba to troszkę za mało jak na 65 minut gry.

Z drugiej strony zastanawiam się jako rolę on ma pełnić w taktyce Probierza. Taki troszkę biegacz do piłek wygrywanych przez odgrywającego napastnika w stylu Kucysa? Bo takie wychodzenie do rozegrania, jakie coraz częściej uprawia RL9 powoduje zagęszczenie pola gry, bo również Świder lubi wychodzić do takiej gry. Gdy są zawodnicy dobrze czujący się w małej grze, typu Zieliński, Urbański, Zalewski, Szymański, to może się sprawdzić, bo wyciągając obrońców, którzy idą za nim, robi się miejsce w które ktoś inny może wbiec, a gdy grasz z graczami lepiej operującymi dłuższym podaniem typu Moder, to się to gryzie.

Drugi to Frankowski - ani jednego zagrania na plus ( no, to dośrodkowanie do Casha w pierwszej połowie) w ofensywie, próby dryblingu kończone stratami, brak wygrywania pojedynków szybkościowych, przewidywalność, bo wszystko wrzucał prawą nogą. Z drugiej jednak strony totalnie z Kiwiorem wyłączyli Litwinów po ich prawej stronie. Tylko, że z 142 drużyną Rankingu FIFA, chciałbym jednak czegoś z przodu.

No i mam ogromny problem z Piotrowskim. To był jedyny Polak, który był w stanie wygrać z Litwinami pojedynek 1 na 1. A to szybkością, a to siłą, a to puszczając piłkę między nogami. I gdy to mu się udało, to w momencie gdy ma trzy opcje do wyboru, przegrzewa się procesor i albo wybiera najgorszą możliwość, albo wybiera tą właściwą, ale wykonuje ją w sposób beznadziejny. Mam wrażenie, że on powinien dostać jedno polecenie i tylko na nim się skupiać - jesteś w okolicy 20 metra - ładuj w bramkę. Wtedy zwolniony z podejmowania decyzji będzie najefektywniejszy.



przeminho, dnia 21-03-2025, 23:55, napisał:


Wszyscy widzą, że te ustawienie nie ma sensu w przypadku naszej reprezentacji bo nie mamy do niego wykonawców, brak na wahadłowych - boczny obrońca Cash i wolny Frankowski nie na swojej pozycji. Gdyby był Zalewski to bez różnicy, bo on nie umie bronic raczej, jak już coś odzyska to zadziornością.

Chcemy na dwóch napastników - drugiego napastnika nie widac cały mecz, nieważne kto jest tym drugim i tak go nie ma od kilku spotkań




Ustawienie - temat rzeka, ale jest sobota, mam sprzątać, więc mogę napisać coś więcej.

My nie gramy tak jak Bayer Leverkusen, które tez gra w ustawieniu z trójką obrońców. My nie gramy jak Raków, który też gra trójką obrońców, ani jak GKS Katowice, które tez gra trójką obrońców.

My nie polegamy na umiejętnościach technicznych wahadłowych, którzy poza końskim zdrowiem mają mieć także fajny drybling i możliwość robienia dzięki temu przewagi. My nie przesuwamy się do przodu dzięki temu, że mamy fantastycznie wyszkolonych zawodników w środku pola i sobie rozklepiemy rywali (znaczy w niektórych momentach, gdy gramy trójką Zieliński, Szymański, Urbański/ Moder - tak możemy grać, ale sprawdza się to słabo). My staramy się bazować na tym, by w środku pola odebrać piłkę rywalowi i dzięki temu szybko przenieść ją pod pole karne przeciwnika, a jak jesteśmy w ataku pozycyjnym, to szybko przenieść piłkę z jednej części boiska, na drugą stronę by tam próbować robić przewagę 1 na 1 dryblingiem, lub grać 2 na 1 obiegającym jednym ze środkowych obrońców - fajnie to widać zwłaszcza u Kiwiora. To, że nie wychodzi to inna sprawa, ale tak próbowaliśmy grać przez całą Ligę Narodów.

Jakich obecnie mamy najsilniejszych zawodników w kadrze? Gracze, mogący grać w środku pola. Zieliński, Moder, Szymański, Urbański, możliwe że Bogusz. Jak chcesz ich wszystkich wepchnąć do taktyki 4 - 4 - 2, albo 4-5-1? Zanim jednak ich tam wepchniesz, jak chcesz grać? Atakować środkiem? Skrzydłami? Jak chcesz zdobywać teren, kreować sytuacje? Można spróbować grać tak jak grał Brzęczek - z 4 środkowymi pomocnikami, ale jak wtedy bronić? Zostawisz bocznego obrońcę jeden na jeden, czy nawet 2 na 1?



Można usiąść i rozpisać większość sposobów jak posiadając taki potencjał jaki mamy, kreować sytuację i bronić. Wyjdzie nam, że albo brakuje nam skrzydłowych potrafiących grać 1 na 1 (może Fornalczyk z Korony, bo nieźle gra 1 na 1), albo typowej 6, która będzie asekurować bocznych obrońców (Krychowiak z 2016 roku, bo niestety nikogo o podobnym profilu się nie doczekaliśmy), albo środkowych obrońców, którzy będą potrafili wygrać pojedynek 1 na 1 z rywalem w obronie - takich tez nie ma, bo u nas od małego uczy się by się wzajemnie asekurować i w obronie nie tworzyć sytuacji 1 na 1.

Czy mamy wahadłowych do gry polegającej na bieganiu jak koń w te i z powrotem? Mamy! (aż strasznie żałuje, że nie sprawdził się Reca, bo on ma chyba do tego najlepsze zdrowie i możliwości, no i jest lewonożny). Czy Ci wahadłowi potrafią minąć dwóch rywali? Nie, mają problem, żeby minąć jednego ( nie licze Nicoli), więc też nie będą grali jak Bayer Leverkusen. Teraz można albo narzekać, że nie mając zawodników w typie graczy Leverkusen, psioczyć, że nie gra się jak Leverkusen. Albo próbować stworzyć taktykę, która będzie uwzględniała to, co się ma. I tu wydaje się, że akurat Probierz dobrze to ocenia.

Czy jest to skuteczne? Zobaczymy po eliminacjach. Wydaje się, że wybrał taką taktykę, która uwzględnia najlepszy na chwilę obecną dobór zawodników pod taktykę, eksponując plusy, i chowając minusy, a w zasadzie braki. Czy 18 punktów wydaje się realne? Tak, chociaż ja dopuszczam minimum 16 - remis z Finlandią na wyjeździe, a i urwania punktów Holandii/ Hiszpanii także się spodziewam.

Mahdi
Z-ca Redaktora Naczelnego, Sponsor MFM - rok 2025, Wicemistrz Polski FM 15, Mistrz Polski FM 17, FM 19, FM 20, FM 21 i FM 22, 3. miejsce w Polsce FM 18, Typer Sezonu 2020/21 - 2.m, Typer Sezonu 2021/22 - 3.m, Pierwszy Kreator Gwiazd, Menedżer Miesiąca


Komentarzy: 11026

Grupa: Root Admin

Ranga: Ojciec Założyciel

Ranga sponsorska: Sponsor Strategiczny

Dołączył: 2015-03-20

Poziom ostrzeżeń: 0

22-03-2025, 11:18

Shrek, dnia 22-03-2025, 11:09, napisał(a):
Nie wiem, w którym odcinku prawdy futboolu to widziałeś, ale za wczorajszy mecz akurat Bednarka chwalił.


Na niemal wszystkich od jesieni. Nawet po meczu z Portugalią, gdzie zagrał wspaniale ,a jak zszedł to polska pięć goli straciła. Wichniarek mu tłumaczył - nie, nie masz racji, Bednarek grał bardzo dobrze! Zobacz co u niego mówił Hajto!

https://myfootballmanager.pl/zza-bramki/varia/659/polko-czyli-polski-koek-odcinek-12-bednarek-2-kamiski-8-zgadnij-kim-by-ten-ekspert

Wczoraj to chwalił, bo trudno było nie chwalić co widać gołym okiem. ja pisałem za każdym razem od jesieni że najlepszy w obronie Bednarek!

Co do ocen. Byłem wspaniałomyślny :-)

przeminho
Zastępca Redaktora Naczelnego, Sponsor MFM - rok 2025


Komentarzy: 1797

Grupa: Moderator

Ranga: Koneser Football Managera

Ranga sponsorska: Sponsor Strategiczny

Dołączył: 2021-10-24

Poziom ostrzeżeń: 0

22-03-2025, 11:23

Nie Shrek, wszystko źle, kolejny raz nie rozumiesz i coś dopisujesz do czyjejś wypowiedzi.

To nie ja oczekuje, ze zagramy jak Bayer, to Probierz nam wmawia, ze zagramy wahadłami jak ekipy, które maja do tego argumenty. my nie mamy, bo NIE MAMY wahadłowych. Kropka.
Sprawdź sobie na jakich pozycjach obecnie graja Cash, Frankowski, Marczuk, Kamiński, Skóraś, Chyba tylko Zalewski gra czasami jako wahadło, ale on wchodzi z ławki i ma zadania czysto ofensywne, na zmęczonego rywala. co za tym idzie robi za skrzydłowego. Mówię o Interze.

A czy mamy bocznych obrońców? Ano mamy, na prawej Cash i Frankowski, który robi na prawej w Galacie. Na lewej Kiwior, który właśnie tutaj najlepiej grał w Arsenalu.

Możesz sobie teraz dopisywać nie wiadomo co, coś wyciągać jak to w twoim stylu takie piec minut z meczu, ze niby to fajnie działa SIC. ale jednego nie zakłamiesz, że nasza gra nie ma żadnej logiki.

Jak nie dasz rady grać wymyślnej taktyki to graj prosta. dociera?

Zresztą Shrek ilu już piłkarzy z ekstraklasy albo nie wiadomo skąd podawałeś, ze niby fajni, łądni... co do czego każde wynalazki Probierza z ekstraklasy przepadły, ostatnie powołania to pokazały - tyle szukania i nic nie znalazł. ,
Obecnie online: brak użytkowników online
Copyright © 2015-25 by Łukasz Czyżycki