x

 

ROZGRYWKA MISTRZÓW - VARIA - Football Manager


OCENA mocne: 5, słabe: 5
zobacz komentarze

Rozgrywka Mistrzów - komunikat wydawców serwisu Mój Football Manager

16-03-2016, 20:24 , Unikalnych wejść: 9592 , autor: Mahdi

Wybrany klub / reprezentacja: -

Opisywany sezon: -

Poziom rozgrywkowy: -

Wersja gry: -

Pat nie do przełamania, dwa punkty Regulaminu RM

Przez kilka ostatnich dni trwały prace nad poprawkami BETA Regulaminu Rozgrywki Mistrzów. W pracach tych uczestniczył Mahdi (Mój Football Manager) i Piotr Sebastian (Centrum FM). O wynikach informowany był Kassi (FM Tube).

Zgodziłem się na kilkadziesiąt poprawek i korekt, jednak moje stanowisko pozostało niewzruszone w kwestii dwóch punktów.


1. Rejestracja poprzez facebook

Stanowisko Piotra Sebastiana:

„Proponuję dać opcję rejestracji poprzez e-mail, skan dowodu osobistego i podanie nicku z MFM. W grę wchodzi też G+ i Steam“

Stanowisko Mahdiego:

„Tylko i wyłącznie facebook“


2. Sprawa gospodarza turnieju finałowego

Stanowisko Piotra Sebastiana:

„Gospodarz turnieju finałowego - niezależnie kto nim zostanie wybrany - powinien rywalizować z pięcioma zwycięzcami eliminacji tylko i wyłącznie towarzysko. Nie powinien mieć prawa do tytułu Mistrza Polski, Wicemistrza Polski, itd. Nawet gdyby wygrał turniej finałowy, zwycięzcą i Mistrzem Polski zostaje osoba, która zajęła drugie miejsce“.

Stanowisko Mahdiego:

„Gospodarz turnieju finałowego - niezależnie kto nim zostanie wybrany - powinien mieć prawo do wszystkich tytułów, podobnie jak ma to miejsce w realnym futbolu. Deklaruję natomiast, że - w przypadku gdybym to ja został wybrany gospodarzem - rezygnuję z premii finansowych i przekazuję je do puli nagród 3. edycji Rozgrywki Mistrzów“.


Mimo jak najlepszych chęci obu stron nie udało nam się dojść do porozumienia. W związku z tym Piotr Sebastian nie zdecydował się objąć turnieju patronatem medialnym. Ze swoich zobowiązań wycofał się też Kassi, który poparł stanowisko Piotra.


Co dalej?

Postanowiliśmy - piszę tu o nas, jako wydawcach Mój Football Manager - działać w zgodzie z własnymi przekonaniami. Przeprowadzimy turniej na naszych zasadach. Jakie będą najważniejsze zmiany?


Mahdi rezygnuje zarówno z udziału w eliminacjach jak i z kandydowania do roli gospodarza

Postanowiłem zrezygnować z udziału w 2. edycji Mistrzostw Polski Wirtualnych Menedżerów (Rozgrywki Mistrzów). O rezygnacji ze startu w eliminacjach poinformowałem już 8 marca 2016:

LINK


Natomiast dziś podjąłem jeszcze bardziej drastyczną decyzję. Rezygnuję z ubiegania się o rolę gospodarza turnieju finałowego 2. edycji Rozgrywki Mistrzów. Mój krok jest podyktowany chęcią udowodnienia, że negocjacje z Piotrem Sebastianem w kwestii prawa gospodarza do równej walki o tytuły ze zwycięzcami eliminacji, były kwestią przekonań. Pozostawałem nieugięty nie ze względu na siebie (gdybym został wybrany), tylko ze względu na to, że uważam swoje stanowisko za słuszne.

Powtórzę - moim zdaniem gospodarz turnieju finałowego - niezależnie kto nim zostanie wybrany - powinien mieć prawo do wszystkich tytułów.

Nieoficjalnie zarówno Kassi jak i Piotr Sebastian wspomnieli, że rozważają złożenie aplikacji do roli gospodarza. Regulamin będzie jednak jasno precyzował, że gospodarz ma takie same prawo do tytułów, premii i zaszczytów jak każdy ze zwycięzców eliminacji. I nie będzie można się tych przywilejów zrzec.


RM Team

W związku z tym, że nie będę w jakikolwiek sposób związany z Rozgrywką Mistrzów jako Uczestnik (brak startu w eliminacjach, rezygnacja z kandydowania do roli gospodarza) nic nie stoi na przeszkodzie, abym pracował dla Was w RM Teamie. Podział obowiązków uzgodnimy razem z szefem RM Teamu, Kacprem Sztendelem.


A co, jeśli...

Na pewno na usta ciśnie się Wam pytanie: „A co, jeśli nikt nie zgłosi swojej kandydatury do roli gospodarza turnieju finałowego?“

Mamy dwie propozycje, do których możecie się odnieść w komentarzach:

1/ Premie i tytuły zostaną przyznane Uczestnikom, którzy zajmą miejsca 1-3 w eliminacjach.

2/ Uczestnicy, którzy zajmą w eliminacjach miejsca 1-3 poproszeni zostaną o rozegranie jednego sezonu takim samym, wskazanym przez Organizatora klubem.


Rola Piotra Sebastiana

Mimo obopólnego rozczarowania faktem, iż nie udało nam się osiągnąć porozumienia w sprawie dwóch spornych punktów Regulaminu RM (co jest oczywiste), chciałbym podkreślić jedno - nie zmieniło to naszych wzajemnych relacji.

Piotr Sebastian pozostaje konsultantem i członkiem RM Teamu, a oba serwisy (Centrum FM i Mój Football Manager) pozostają „stronami partnerskimi“. Nie wykluczamy współpracy przy innych projektach oraz przy kolejnych edycjach Rozgrywki Mistrzów.

W tym miejscu chciałbym Piotrowi Sebastianowi podziękować za stworzenie nowego, rewolucyjnego systemu punktowania sukcesów Uczestników eliminacji Rozgrywki Mistrzów oraz za niebagatelny wkład pracy włożony w rozwój turnieju.


Autor: Mahdi
Wicemistrz Polski FM 2015, Mistrz Polski FM 2017, FM 2019, FM 2020, FM2021 i FM2022, 3. miejsce w Polsce FM 2018, Typer Sezonu 2020/21 - 2. miejsce, Typer Sezonu 2021/22 - 3. miejsce

KOMENTARZE

Nascimento1998


Komentarzy: 1419

Grupa: Wirtualny Menedżer

Ranga: Uzdolniony Praktyk

Dołączył: 2015-12-02

Poziom ostrzeżeń: 0

16-03-2016, 20:47 , ocenił powyższy materiał: mocne

Powiem tak - w kwestiach regulaminowych optuje za zdaniem Mahdiego. Uważam, że gospodarz powinien uczestniczyć w finale na normalnych zasadach. Poza tym kwestia skanów dowodów - może i sensowna, ale przerabialiśmy to już, po czym Mahdi został za to wręcz zlinczowany.

Decyzja o odpuszczeniu przez Mahdiego wszelkich tytułów pokazuje na czym tak naprawdę mu zależy. Jest to naprawdę dobre, ale nie potrafię powstrzymać się od stwierdzenia, że jednak trochę szkoda... Ciut za bardzo być może jest to chęć udowodnienia swojego dobra zawistnym osobom. Jednak być może na miejscu. Decyzję popieram.

Odejście Kassiego i Piotr Sebastiana - bez zbędnego komentarza - należy podziękować obu Panom za wkład w tworzenie regulaminu i pozostałych rzeczy związanych z RM. Każdy z trójki (Kassi, PS, Mahdi) wykonali naprawdę wiele pracy. Ciężko tego nie docenić.

Na koniec wybór zwycięzcy, w przypadku braku gospodarza - Jestem za opcją nr 2.

PanDomperignon


Komentarzy: 13

Grupa: Wirtualny Menedżer

Ranga: Uzdolniony Praktyk

Dołączył: 2016-03-15

Poziom ostrzeżeń: 0

16-03-2016, 20:50 , ocenił powyższy materiał: słabe

Rozsądek Piotra Sebastiana przegrał z sam nie wiem czym ...

DobiFm
3. miejsce w Polsce FM 2015; wicemistrz Polski FM 2017 i FM 2018


Komentarzy: 236

Grupa: Wirtualny Menedżer

Ranga: Chluba Mój Football Manager

Dołączył: 2015-12-02

Poziom ostrzeżeń: 0

16-03-2016, 20:52

R.I.P RM
  • Mahdi
    Wicemistrz Polski FM 2015, Mistrz Polski FM 2017, FM 2019, FM 2020, FM2021 i FM2022, 3. miejsce w Polsce FM 2018, Typer Sezonu 2020/21 - 2. miejsce, Typer Sezonu 2021/22 - 3. miejsce


    Komentarzy: 10681

    Grupa: Root Admin

    Ranga: Ojciec Założyciel

    Ranga sponsorska: Sponsor Główny

    Dołączył: 2015-03-20

    Poziom ostrzeżeń: 0

    16-03-2016, 20:55

    Nasci - Piotr Sebastian nigdzie nie odszedł:-) Nadal jest konsultantem RM Teamu.

    Mam nadzieję, że moja decyzja zostanie właściwie odczytana: zrezygnowałem z kandydowania do roli gospodarza aby zademonstrować iż chodziło mi o zasadę, a nie o osobę:-)

    DobiFM - ja uważam wręcz przeciwnie:-)

    PanDomperignon - przegrał z moim wewnętrznym przekonaniem, że należy być wiernym swoim zasadom i przekonaniom.

    PanDomperignon


    Komentarzy: 13

    Grupa: Wirtualny Menedżer

    Ranga: Uzdolniony Praktyk

    Dołączył: 2016-03-15

    Poziom ostrzeżeń: 0

    16-03-2016, 21:13

    Zasady tu widzę, ale przekonań nie. Dla mnie to trochę niezrozumiałe, ale jest to jedynie moja subiektywna opinia. Ja z uwagi na wykonywany zawód nie podaję informacji dotyczących mojej osoby na portalach społecznościowych i pozbawia mnie to możliwości udziału w turnieju. Jesteś organizatorem i jest to Twoje prawo, jednak jak dla mnie taki turniej w żaden sposób nie powinien odnosić się do określenia " mistrzostwa polski", "mistrz polski" itp.

    Mahdi
    Wicemistrz Polski FM 2015, Mistrz Polski FM 2017, FM 2019, FM 2020, FM2021 i FM2022, 3. miejsce w Polsce FM 2018, Typer Sezonu 2020/21 - 2. miejsce, Typer Sezonu 2021/22 - 3. miejsce


    Komentarzy: 10681

    Grupa: Root Admin

    Ranga: Ojciec Założyciel

    Ranga sponsorska: Sponsor Główny

    Dołączył: 2015-03-20

    Poziom ostrzeżeń: 0

    16-03-2016, 21:23

    PanDomperignon - nazwa nie ma tu nic do rzeczy; pod taka nazwą Aga zarejstrowała turniej.

    Natomiast Regulamin (wersja BETA) pozwala Ci zachowac anonimowść, możesz założyć na fb konto fikcyjne i deklarowac udział poprzez takie konto. Następnie:

    5. W sytuacji, gdy potencjalny Uczestnik ma na facebooku założone konto fikcyjne przynajmniej 60 dni, i z ważnych powodów nie chce ujawniać tam swoich prawdziwych personaliów, a mimo to chce wziąć udział w eliminacjach Rozgrywki Mistrzów, zobowiązany jest wraz z deklaracją udziału przesłać swoje prawdziwe personalia w liście do szefa RM Teamu, adres e-mail: (sztendelk@gmail.com). W liście musi być zawarte uzasadnienie i powód posiadania fikcyjnego konta. W przypadku awansu do turnieju finałowego Rozgrywki Mistrzów Uczestnika, który zadeklarował udział w takiej formie okaże się, że podał fałszywe personalia, zostanie on zdyskwalifikowany, a awans uzyska kolejny Uczestnik z klasyfikacji generalnej eliminacji.

    Mahdi
    Wicemistrz Polski FM 2015, Mistrz Polski FM 2017, FM 2019, FM 2020, FM2021 i FM2022, 3. miejsce w Polsce FM 2018, Typer Sezonu 2020/21 - 2. miejsce, Typer Sezonu 2021/22 - 3. miejsce


    Komentarzy: 10681

    Grupa: Root Admin

    Ranga: Ojciec Założyciel

    Ranga sponsorska: Sponsor Główny

    Dołączył: 2015-03-20

    Poziom ostrzeżeń: 0

    16-03-2016, 21:34

    Drogi Lucas - a kto komukolwiek zabraniał aplikować do roli gospodarza?

    Teraz - gdy ja z tego zaszczytu zrezygnowałem - wszyscy mają pole do popisu....

    kaminior323
    Główny Sponsor Rozgrywki Mistrzów, 3. miejsce w Polsce FM 2020


    Komentarzy: 2327

    Grupa: Moderator

    Ranga: Prawoskrzydłowy z Poznania

    Ranga sponsorska: Sponsor Premium

    Dołączył: 2015-12-02

    Poziom ostrzeżeń: 0

    16-03-2016, 21:48 , ocenił powyższy materiał: mocne

    Generalnie popieram stanowisko Mahdiego , natomiast szkoda, że zrezygnowałeś z ubieganie się o rolę gospodarza, bo mimo, że niektórzy mają do tego zastrzeżenia ty jesteś jak było wcześniej wspomniane "Ojcem Założycielem". Dlatego też powinieneś wg mnie ostateczne zdanie (oczywiście w ramach rozsądku). Jak dla mnie ten turniej jest mimo naprawdę bardzo dobrego przygotowania, zabawą i gra się i rywalizuje dla właśnie zabawy. A sprawa tytułów i nagród... to dla mnie absurd dlaczego gospodarz nawet jeśli wygra nie może zdobyć tytułu i nagrody !? Jeśli wygrał jest najlepszy i ma prawo do tego by otrzymać tytuł oraz nagrodę (a co z nią zrobi to jego osobista sprawa). Jeśli chodzi o facebooka ? To uważam, że prawie każdy ma tam konto, a jeśli nie ma lub nie chce zdradzać wszystkim swoich danych została określona dokładnie alternatywa. A jeśli komuś nie pasuje to nie musi uczestniczyć i tyle. Zresztą @Mahdi jest jak dla mnie osobą zdecydowanie poważną i nie myślę, że wykorzysta waszych danych do niecnych celów, a i tak każdy w wyszukiwarce może was znaleźć wiec jak dla mnie problem jest bezsensowny.

    Rychooo


    Komentarzy: 815

    Grupa: Wirtualny Menedżer

    Ranga: Uzdolniony Praktyk

    Dołączył: 2015-12-03

    Poziom ostrzeżeń: 2

    16-03-2016, 22:00

    Mahdi dobrze wiemy, że nikt nie zorganizuje turnieju. Po co ktoś miałby wydawać kilka tysięcy żeby promować portal MFM. Twój upór w niektórych kwestiach regulaminu spowodował że turniej umarł w zarodku...uważam że pomysł iż organizatorzy nie mogą brać udział w finale albo grać towarzysko jest idiotyczny! W końcu każdy będzie grał w finale na takich samych zasadach więc w czym problem. W wielkich turniejach gospodarz z automatu gra w finałach i jakoś nie grają tam grają tam towarzysko tylko zdobywają często medale lub wygrywają te turnieje. Najgorsze jest to że w tym momencie triumfują co niektórzy pieniacze....skoro rezygnujesz z organizacji finału to myślę że należałoby rozpocząć eliminacje a w trakcie tego pracować jak rozegrać finał. Chociażby tak jak to miało być ale normalnie przez steama?

    Mahdi
    Wicemistrz Polski FM 2015, Mistrz Polski FM 2017, FM 2019, FM 2020, FM2021 i FM2022, 3. miejsce w Polsce FM 2018, Typer Sezonu 2020/21 - 2. miejsce, Typer Sezonu 2021/22 - 3. miejsce


    Komentarzy: 10681

    Grupa: Root Admin

    Ranga: Ojciec Założyciel

    Ranga sponsorska: Sponsor Główny

    Dołączył: 2015-03-20

    Poziom ostrzeżeń: 0

    16-03-2016, 22:07

    Rychoo - dałem dwie opcje: do rozpatrzenia:

    "A co, jeśli...

    Na pewno na usta ciśnie się Wam pytanie: „A co, jeśli nikt nie zgłosi swojej kandydatury do roli gospodarza turnieju finałowego?“

    Mamy dwie propozycje, do których możecie się odnieść w komentarzach:

    1/ Premie i tytuły zostaną przyznane Uczestnikom, którzy zajmą miejsca 1-3 w eliminacjach.

    2/ Uczestnicy, którzy zajmą w eliminacjach miejsca 1-3 poproszeni zostaną o rozegranie jednego sezonu takim samym, wskazanym przez Organizatora klubem."
    Obecnie online: brak użytkowników online
    Copyright © 2015-24 by Łukasz Czyżycki