x

 

ROZGRYWKA MISTRZÓW - VARIA - Football Manager


OCENA mocne: 0, słabe: 0
zobacz komentarze

Rozgrywka Mistrzów 2 - Działania zabronione i kary

18-03-2016, 23:33 , Unikalnych wejść: 3352 , autor: Mahdi

Wybrany klub / reprezentacja: -

Opisywany sezon: -

Poziom rozgrywkowy: -

Wersja gry: -

Działania zabronione i kary

27. Uczestnicy nie mogą dopuszczać się następujących działań:

a/ korzystać z innego wyjściowego zapisu gry niż ten, który został oficjalnie udostępniony do pobrania (ujednolicony zapis gry),

b/ korzystać z jakichkolwiek edytorów czasu rzeczywistego (np. FMRTE) czy też innych edytorów służących do modyfikacji bazy danych w trakcie rozgrywki,

c/ korzystać z opcji „urlop",

d/ korzystać z opcji “natychmiastowy wynik”,

e/ dodawać jakichkolwiek innych menedżerów oprócz siebie,

f/ wpływać w nieuczciwy sposób na wyniki innych zespołów (edytory, dodawanie menedżerów, etc.),

g/ używać innego profilu niż ten stworzony przy starcie gry,

h/ zmieniać ustawień domyślnych wykonawcom Ofensywnych Stałych Fragmentów Gry (auty, rzuty rożne, rzuty wolne) w oknie ustawień taktycznych - muszą pozostać „mieszane“.

i/ Wszystkie taktyki załadowane przez Uczestnika RM w polach taktyk (slotach) muszą być zgodne z paragrafem z paragrafem IX, punktem 27, podpunktem „h“ Regulaminu RM.


A zatem możecie używać takiej taktyki, jaką uznacie za stosowną, ustawiać na boisku graczy bez ograniczeń przy stałych fragmentach, natomiast wykonawcy zawsze muszą mieć ustawioną opcję "mieszane"


Więcej o ofensywnych stałych fragmentach
LINK

28. Uczestnik zostanie natychmiastowo wykluczony z udziału w eliminacjach Rozgrywki Mistrzów, jeżeli Szef RM Teamu lub Kontroler RM Teamu wykażą, iż osiągał on zdobywcze punktowe do klasyfikacji eliminacji Rozgrywki Mistrzów w sposób niezgodny z Regulaminem RM.

29. Dodatkową karą dla Uczestnika, który dopuści się nieuczciowości wspomnianej w pkt. 27, ppkt. "a-g" będzie zakaz uczestnictwa w czterech kolejnych edycjach Rozgrywki Mistrzów (oprócz bieżącej, drugiej, również trzeciej, czwartej i piątej). Uczestnik, który złamie pkt. 27, ppkt. "h-i" zostanie wykluczony tylko z bieżącej edycji Rozgrywki Mistrzów.

30. O wszystkich wyżej wymienionych przypadkach Uczestnicy będą informowani w comiesięcznym Biuletynie Rozgrywki Mistrzów.

Procedura odwoławcza

31. W przypadku stwierdzenia przez Szefa RM Teamu lub Kontrolera RM Teamu złamania Regulaminu RM procedura przebiegać będzie w następujący sposób:

a/ Szef RM Teamu lub Kontroler RM Teamu powiadomi Uczestnika drogą mailową o stwierdzeniu naruszenia Regulaminu RM podając jego podstawę oraz uzasadnienie, wpis tej samej treści ukaże się również w komentarzu pod ostatnim opublikowanym przez Uczestnika blogiem.

b/ Uczestnik ma prawo w ciągu 48 godzin od działań podjętych przez Szefa RM Teamu lub Kontrolera RM Teamu wymienionych w punkcie 31 „a“ do odwołania od decyzji Szefa RM Teamu lub Kontrolera RM Teamu wykluczającej go z dalszego udziału w eliminacjach Rozgrywki Mistrzów (bieżąca edycja) oraz o wykluczeniu go z czterech kolejnych edycji Rozgrywki Mistrzów (oprócz bieżącej, drugiej, również trzeciej, czwartej i piątej).

c/ Uczestnik składa odwołanie od powyższej decyzji do Organizatora za pośrednictwem e-maila na adres (lobuzek343@wp.pl) w nieprzekraczalnym terminie 48 godzin od otrzymania powiadomienia o wykrytym oszustwie od Szefa RM Teamu lub Kontrolera RM Teamu.

d/ Jeżeli Uczestnik tej czynnosci nie dopełni, będzie to oznaczało, że uznał decyzję szefa RM Teamu lub Kontrolera RM Teamu wykluczającą go z dalszego udziału w eliminacjach Rozgrywki Mistrzów (bieżąca edycja) oraz o wykluczeniu go z czterech kolejnych edycji Rozgrywki Mistrzów (oprócz bieżącej, drugiej, również trzeciej, czwartej i piątej).

e/ Odwołania złożone po terminie wskazanym w pkt. 31 „c“ nie będą rozpatrywane.

***

Rozgrywka Mistrzów - samouczek ze wszystkimi potrzebnymi linkami:

SAMOUCZEK


Autor: Mahdi
Wicemistrz Polski FM 2015, Mistrz Polski FM 2017, FM 2019, FM 2020, FM2021 i FM2022, 3. miejsce w Polsce FM 2018, Typer Sezonu 2020/21 - 2. miejsce, Typer Sezonu 2021/22 - 3. miejsce

KOMENTARZE

EddyManiolo
3. miejsce w Polsce FM 2016


Komentarzy: 1302

Grupa: Wirtualny Menedżer

Ranga: Menago Tradycjonalista

Dołączył: 2015-12-05

Poziom ostrzeżeń: 2

19-03-2016, 02:20

W „27./h)" wydaje mi się że w celu uniknięcia pytań jeli ktoś nie śledził wcześniejszych dyskusji o regulaminie powinna być wzmianka że ustawienie zawodników z pola przy stałych fragmentach gry można dowolnie zmieniać. Taka adnotacja jest zawarta przy podziale punktó cięzkości stylu i tak mi się nasunęło.

Mahdi
Wicemistrz Polski FM 2015, Mistrz Polski FM 2017, FM 2019, FM 2020, FM2021 i FM2022, 3. miejsce w Polsce FM 2018, Typer Sezonu 2020/21 - 2. miejsce, Typer Sezonu 2021/22 - 3. miejsce


Komentarzy: 10681

Grupa: Root Admin

Ranga: Ojciec Założyciel

Ranga sponsorska: Sponsor Główny

Dołączył: 2015-03-20

Poziom ostrzeżeń: 0

19-03-2016, 02:24

Dopisane w ramce pod screenami. Dobranoc, Eddy:-)

EddyManiolo
3. miejsce w Polsce FM 2016


Komentarzy: 1302

Grupa: Wirtualny Menedżer

Ranga: Menago Tradycjonalista

Dołączył: 2015-12-05

Poziom ostrzeżeń: 2

19-03-2016, 02:26

Dobrze że w końcu ruszyło. Teraz analiza klubów i można zacząć. Dobrej nocy.

fibrakrul


Komentarzy: 5

Grupa: Wirtualny Menedżer

Ranga: Uzdolniony Praktyk

Dołączył: 2016-03-20

Poziom ostrzeżeń: 0

21-03-2016, 18:45

Dobrze rozumiem że mogę grać taktyką z internetu?

Mahdi
Wicemistrz Polski FM 2015, Mistrz Polski FM 2017, FM 2019, FM 2020, FM2021 i FM2022, 3. miejsce w Polsce FM 2018, Typer Sezonu 2020/21 - 2. miejsce, Typer Sezonu 2021/22 - 3. miejsce


Komentarzy: 10681

Grupa: Root Admin

Ranga: Ojciec Założyciel

Ranga sponsorska: Sponsor Główny

Dołączył: 2015-03-20

Poziom ostrzeżeń: 0

21-03-2016, 18:52

Możesz grać sobie każda taktyką jaką sobie wymarzysz. Niemniej zwróć uwagę, czy ta taktyka nie zawiera elementów zabronionych - np. ustawienie ofensywnych stałych fragmentów gry. Wszystko co nie jest zabronione - jest dozwolone. Zanim wystartujesz, zapoznaj się z "Samouczkiem".

http://myfootballmanager.pl/rozgrywka-mistrzow/1167/rozgrywka-mistrzow-2-startujemy-samouczek-tutaj-znajdziesz-wszystkie-potrzebne-linki

Anglad47fm


Komentarzy: 259

Grupa: Wirtualny Menedżer

Ranga: Uzdolniony Praktyk

Dołączył: 2015-12-03

Poziom ostrzeżeń: 0

21-03-2016, 18:52

fibrakrul, dnia 21-03-2016, 18:45, napisał(a):
Dobrze rozumiem że mogę grać taktyką z internetu?

oczywiście, że nie. Użycie taktyki-killera jest to oszustwo, a w tym turnieju o to nie chodzi. Lepiej samemu pogłówkuj nad taktyką i ciesz się efektami swojej, podkreślam swojej taktyki, większa satysfakcja jest.

fibrakrul


Komentarzy: 5

Grupa: Wirtualny Menedżer

Ranga: Uzdolniony Praktyk

Dołączył: 2016-03-20

Poziom ostrzeżeń: 0

21-03-2016, 18:54

Anglad47fm, dnia 21-03-2016, 18:52, napisał:
oczywiście, że nie. Użycie taktyki-killera jest to oszustwo, a w tym turnieju o to nie chodzi. Lepiej samemu pogłówkuj nad taktyką i ciesz się efektami swojej, podkreślam swojej taktyki, większa satysfakcja jest.


nie planowałem grać cudzą taktyką, ale świadomość, że ktoś mnie wygryzie z turnieju finałowego, bo oszukuje nie jest fajna.

Anglad47fm


Komentarzy: 259

Grupa: Wirtualny Menedżer

Ranga: Uzdolniony Praktyk

Dołączył: 2015-12-03

Poziom ostrzeżeń: 0

21-03-2016, 19:01

fibrakrul, dnia 21-03-2016, 18:54, napisał(a):
nie planowałem grać cudzą taktyką, ale świadomość, że ktoś mnie wygryzie z turnieju finałowego, bo oszukuje nie jest fajna.

Rozumiem, ale lepiej jest grać swoją taktyką niż grać taksą z neta(wiem,że nie planujesz). Mimo,że Ci może nie wyjść z taktyką stworzoną przez Ciebie z różnych powodów(złe ustawienie, złe polecenia taktyczne,źli wykonawcy) to i tak Ty zagrasz fair niż osoba, która by zastosowała jakąś taksę z neta np. killer-taktykę, to ona jest nie uczciwa, nie Ty w tej sytuacji. Osoba która by się pokusiła o taki psikus taktyczny na pewno byłaby zdyskwalifikowana z tego turnieju.

Mahdi
Wicemistrz Polski FM 2015, Mistrz Polski FM 2017, FM 2019, FM 2020, FM2021 i FM2022, 3. miejsce w Polsce FM 2018, Typer Sezonu 2020/21 - 2. miejsce, Typer Sezonu 2021/22 - 3. miejsce


Komentarzy: 10681

Grupa: Root Admin

Ranga: Ojciec Założyciel

Ranga sponsorska: Sponsor Główny

Dołączył: 2015-03-20

Poziom ostrzeżeń: 0

21-03-2016, 19:03

@fibrakul, @anglad47fm - popatrzcie co napisałem wyżej... Zrozumcie, ludzie, że nie ma "killer-taktyk". Ewentualnie części składowe taktyki mogą wykorzystywać bugi w grze. Natomiast jeżeli przestrzegać będziecie Regulaminu (a RM Team sprawdzi, czy będziecie, w tym ja osobiście zajmę się sprawą edytorów zewnętrznych) to nie będzie czegoś takiego jak "killer-taktyka".

To są rzeczy zabronione:

27. Uczestnicy nie mogą dopuszczać się następujących działań:

a/ korzystać z innego wyjściowego zapisu gry niż ten, który został oficjalnie udostępniony do pobrania (ujednolicony zapis gry),

b/ korzystać z jakichkolwiek edytorów czasu rzeczywistego (np. FMRTE) czy też innych edytorów służących do modyfikacji bazy danych w trakcie rozgrywki,

c/ korzystać z opcji „urlop",

d/ korzystać z opcji “natychmiastowy wynik”,

e/ dodawać jakichkolwiek innych menedżerów oprócz siebie,

f/ wpływać w nieuczciwy sposób na wyniki innych zespołów (edytory, dodawanie menedżerów, etc.),

g/ używać innego profilu niż ten stworzony przy starcie gry,

h/ zmieniać ustawień domyślnych wykonawcom Ofensywnych Stałych Fragmentów Gry (auty, rzuty rożne, rzuty wolne) w oknie ustawień taktycznych - muszą pozostać „mieszane“.

I grajcie sobie - po spełnieniu tych zaleceń - taktykami takimi jakimi chcecie:-)

fibrakrul


Komentarzy: 5

Grupa: Wirtualny Menedżer

Ranga: Uzdolniony Praktyk

Dołączył: 2016-03-20

Poziom ostrzeżeń: 0

21-03-2016, 19:08

To na pewno dobra decyzja? Jest pewna taktyka w internecie, która gwarantuje jakieś 95% skuteczności i to grając outsiderem.
Obecnie online: brak użytkowników online
Copyright © 2015-24 by Łukasz Czyżycki